TRIUMPH Tiger 1200

TRIUMPH Tiger 1200 GT

TRIUMPH Tiger 1200 GT Pro

TRIUMPH Tiger 1200 GT Explorer

TRIUMPH Tiger 1200 Rally Pro

TRIUMPH Tiger 1200 Rally Explorer

Porovnanie výbavy modelov Triumph Tiger 1200

 

Tiger 1200 GTTiger 1200 GT ProTiger 1200 GT ExplorerTiger 1200 Rally ProTiger 1200 Rally Explorer
PodvozokKolesáĽahké hliníkové kolesá 19 palcov predné, 18 palcov zadnéĽahké hliníkové kolesá 19 palcov predné 18 palcov zadnéĽahké hliníkové kolesá 19 palcov predné 18 palcov zadnéĽahké špicové kolesá s bezdušovými pneumatikami 21″ predné 18″ zadnéĽahké špicové kolesá s bezdušovými pneumatikami 21″ predné 18″ zadné
Palivová nádrž20-litrová hliníková nádrž20-litrová hliníková nádrž30-litrová hliníková nádrž20-litrová hliníková nádrž30-litrová hliníková nádrž
Hlavný centrálny stojanvoliteľná výbavaánoánoánoáno
Semiaktívny podvozok Showa200 mm zdvih200 mm zdvih200 mm zdvih220 mm zdvih220 mm zdvih
Technika
Radar-Assistent pre mŕtvy uholnienieánonieáno
Tempomatvoliteľná výbavaánoánoánoáno
Asistent radeniavoliteľná výbavaTriumph asistent radeniaTriumph asistent radeniaTriumph asistent radeniaTriumph asistent radenia
Hill Holdnieánoánoánoáno
Jazdecké módy35566
Kontrola tlaku v pneumatikáchvoliteľná výbavavoliteľná výbavaánoánoáno
Adaptívne dosvietenie do zákrutnieánoánoánoáno
Plne-LED-Svietenie s denným svietenímánoánoánoánoáno
LED-Prídavné svetlávoliteľná výbavaánoánoánoáno
7-palcový-TFT-displej s MyTriumph konektivitouánoánoánoánoáno
Optimalizované náklonové ABS a trakčná kontrolaánoánoánoánoáno
Komfort
OchranaChrániče rúkChrániče rúk, Hliníkový kryt pod motorChrániče rúk, Hliníkový kryt pod motor, padáky – ochrana motoraChrániče rúk, Hliníkový kryt pod motor, padáky – ochrana motoraChrániče rúk, Hliníkový kryt pod motor, padáky – ochrana motora, padáky ochrana palivovej nádrže
Vyhrievané gripyvoliteľná výbavaánoánoánoáno
Vyhrievané sedlo jazdca a spolujazdcavoliteľná výbavavoliteľná výbavaánovoliteľná výbavaáno

 

Porovnanie technických údajov modelov Triumph Tiger 1200

 

Rozmery a hmotnosť
GTGT ProGT ExplorerRally ProRally Explorer
Dĺžka2245 mm2245 mm2256 mm2270 mm2296 mm
Šírka849 mm (riadidlá), 982 mm (rukoväte)
Výška bez spätných zrkadiel1436 – 1497 mm1487 – 1547 mm
(nastaviteľný plexi štít)(nastaviteľný plexi štít)
Výška sedla850 – 870 mm (nastaviteľná)875-895 mm (nastaviteľná)
Rázvor1560 mm
24.1°23.7°
120 mm112 mm
Mokrá hmotnosť240 kg245 kg255 kg249 kg261 kg
Objem palivovej nádrže20 litrov20 litrov30 litrov20 litrov30 litrov
Motor a prevodovka
GTGT ProGT ExplorerRally ProRally Explorer
TypVodou chladený, 12 ventilov, DOHC, radový 3-válec
Objem1160 cc
Vŕtanie90.0 mm
Zdvih60.7 mm
Kompresia13.2:1
Maximálny výkon150 PS / 148 bhp (110.4 kW) @ 9,000 rpm
85kW @ 7,750rpm
Maximálny krútiaci moment130 Nm (96 lbft) @ 7,000 rpm
Palivový systémViacbodové sekvenčné elektronické vstrekovanie paliva s elektronickým ovládaním škrtiacej klapky
VýfukSystém zberača 3 do 1 z nehrdzavejúcej ocele s podsadeným primárnym tlmičom a bočným sekundárnym tlmičom
Sekundárny prevodHriadeľový pohon
SpojkaHydraulická, mokrá, slip & assist
Prevodovka6 rýchlostná
Rám a podvozok
GTGT ProGT ExplorerRally ProRally Explorer
RámRúrkový oceľový rám s kovanými hliníkovými vzperami. Vyrobený, priskrutkovaný hliníkový zadný pomocný rám.
SwingarmObojstranné hliníkové kyvné rameno „Tri-Link“ s dvojitými hliníkovými ramenami.
Predné kolesoLiate lúčové, 19 x 3.0inŠpicové (bezdušové), 21 x 2.15in.
Zadné kolesoLiate lúčové, 18 x 4.25inŠpicové (bezdušové), 18 x 4.25in.
Predná pneumatikaMetzeler TouranceMetzeler Karoo Street
120/70R19 (M/C 60V TL)90/90-21 (M/C 54V TL)
Zadná pneumatikaMetzeler TouranceMetzeler Karoo Street
150/70R18 (M/C 70V TL)150/70R18 (M/C 70V TL)
Predné odpruženieShowa 49mm USD vidlica semi-aktívne odpruženie, zdvih 200mmShowa 49mm USD vidlica semi-actívne odpruženie, zdvih 220mm
Zadné odpruženieShowa semi-aktívne odpruženie a automatické elektronické nastavenie predpätia. Zdvih kolesa 200 mm.Showa semi aktívne automatické elektronické nastavenie predpätia. Zdvih kolesa 220mm.
Predné brzdyBrembo M4.30 Stylema monoblokové radiálne strmene, OC-ABS, dvojité 320mm plávajúce kotúče. Magura HC1 s nastaviteľným rozpätím radiálneho hlavného valca so samostatnou nádržou.
Zadné brzdyJednopiestikový strmeň Brembo, OC-ABS, jeden kotúč 282 mm. Zadný hlavný valec s oddelenou nádržkou.
PrístrojePlnofarebný 7” TFT prístrojový balík so systémom pripojenia My Triumph