Online shop
Facebook

MV AGUSTA RIVALE

 

Nový segment .Nový smer. Nová MV Agusta - Rivale 800. Absolútna zábava.

MV Agusta Rivale 800. Unikátna kombinácia dizajnu,výkonu a absolutného jazdeckého uspokojenia. MV Agusta svojim modelom Rivale 800, bez debaty vstupuje do nového segmentu trhu, kde dominujú jedine emócie.

 

Tento výnimočný motocykel prináša výkon obalený v komapktom motocykli s výkonom 125 koní  a hmotnosťou len 170kg. Výnimočnosť a jedinečnosť bola rozšírená a pretavená do každého jedného komponentu a povrchu tohto modelu. MV Agusta Rivale je výsledkom posadnutosti, skúseností a inšpirácie, pri snahe zachytiť práve to čo naozaj reprezentuje historického výrobcu.

Je ďalším rozšírením našej modelovej rady, s novou a vyvolenou interpretáciou moderného trojvalcového motora, ktorý debutoval v modely F3 675 a rozšíril aj modelovú radu Brutale o objemy 675 a 800. To všetko spolu so štvorvalcami modelov Brutale a F4 dotvára kompletný sortiment tejto značky.

Rivale 800 vyžaruje emotívny dizajn z každého uhla. Dominuje na ceste svojou harmóniou a nekonečnými líniami , ostrými hranami, a splývajúcimi prechodmi medzi časťami.

Hodnoty sú krásne vyvážené. Obsahujúc plochy , kde vaše oko zavadí o množstvo detailu, kontrastujú s plochami a jemnými linkami.

Centrálnym bodom dizajnu je vďaka kostre rámu aj naďalej motor. Predná kapotáž je kompaktná a diskrétna,dosť na to, aby dokonale vystihla charakteristiku stroja. Tri elementy: pradný blatník, bočné panely a nádrž , sú vírazne inak tvarované čo robí motocykel odlíšiteľným od čohokoľvek iného. Jednoducho MV Agusta. Stredná časť motocykla  je zredukovaná kvôli fyzikálnym limitom, v záujme poskytnutia čo najľahšieho ovládania. Umožňuje tiež jazdcovi voľne sa presúvať a voliť jazdecú pozíciu. Zadná ćasť je elegantná, tvarovaná do krivky s charakteristickými svetlami, ktoré kopírujú hrany podsedadlovej časti. Vpredu je osvetlenie zabezpečené technológiou LED , čo pridáva na módnom dizajne motocykla a pridáva na kompaktnosti danej techniky. Toto riešenie je taktiež aj riešením pre smerové svetlá, ktoré sú krásne zapracované do štýlových chráničov páčok. Zadné svetlá sú osadené do dvoch rozdielnych elementov, pričom smerovky boli osadené do malých krídelok na držiaku EČV. Spätné zrkadlá sú dizajnované tak, aby dokonale zapadali do dizajnu motocykla, ale aby plnili svoj účel. Sú vyklápacie, pričom pri jazde na okruhu a uzatvorených cestách sa dajú schovať a znovu vysunúť pre jazdu na verejných komunikáciách.

Prístrojová doska je navrhnutá špeciálne pre Rivale 800, zahŕňajúc modernú monochromatickú technológiu.  Je síce kompaktná , ale optimalizovaná pre poskytovanie tých najrelevantejších údajov, pričom dokonale zapadá za minimalistické kapotovanie .

Podvozok a motor sú samostatnými kapitolami. Kombinácia kvalitného strojárenstva v spolupráci s umením konštruovania, mechanická čistota, funkčnosť a totálny výkon.

Tri valce , definujú samotnú agilitu a dynamiku modelu Rivale 800. Za hranicou predstavivosti. Kompaktnosť je nutnosť.... Naśe ciele boli dosiahnuté a ďaleko prekonané. Radový trojvalec Rivale ťaźí aj z protibežnej kľuky, ktorá bola prvý krát použitá u modelu F3. Unikátne riešenie pre cestný motocykel s pretekárskym duchom MV Agusta. Technológia MVICS (Motor & Vehicle Integrated Control System) reguluje prísun výkonu, prináša priateľský a zvládnuteľný charakter motocykla, ale aj ostrý pretekársky stroj. Vďaka širokej škále nastavení máte absolútnu slobodu zvoliť si nastavenie aké vám vyhovuje. Riadenie škrtiacej klapky je úplne elektronické.

Rám nesie podpis filozofie značky MV Agusta. Predná čas´t rámu pozostáva z trubkovej konštrukcie, ktorá sa postupne vzadu spája s dvomi hliníkovými odliatkami zakončenými štýlovou kyvnou vidlicou s jednostranným zavesením zadného kolesa. Rozmery rámu boli taktiež pozmenené, aby sa dosiahla tá neuveriteľná ovládatelnosť. Uhol v krku riadenia narástol o pol stupňa oproti Brutale 800. Pruženie zaznamenalo zväčšenie zdvihu vidlice aj zadnej tlmiacej jednotky a to v záujme pohodlnejšej a mäkšej jazdy. Tlmiace ústrojenstvo motocykla je od firiem Marzocchi a Sachs. Sú nastaviteľné pre  predpätie pružiny, kompresiu a odskok.

Ako na každom motocykli MV Agusta, tak aj na tomto modely  nájdete brzdové komponenty len najvyšśej kvality. Dvojica brzdových kotúčov s priemerom 320mm a do nich hryzúce dva radiálne uchytené, štvor-piestikové strmene sa nachádza vpredu. Vzadu je to jeden 220mm kotúč s dvojpiestikovým strmeňom.

 

Lifestyle Servis Tuning Financovanie