Online shop
Facebook

BETA RR 2T - Novinka v ponuke MOTOCORSE

RR 2T MY 2015

Projekt RR enduro značky Beta pokračuje v raste a zlepšovaní, hnaný úspechom na pretekárskych tratiach sveta a výbornou spoluprácou oddelení výskumu a vývoja v meste Rignano sull’Arno. Modelová rada RR Enduro 2015 je ľahšia a výkonové charakteristiky u každej kubatúry , sa stali kontrolovatelnešími. Sú to ideálne motocykle pre zapálených jazdcov, ktorí hľadajú to správne víťazné “náradie”.

RR Enduro 2T rada roku 2015 zahŕňa verzie s objemom 250cm3 a 300cm3, obsahujúce špeciálne diely z modelu špecifikácie Racing roku 2014. Cieľom tejto modelovej rady je dosiahnuť hladšieho a konštantnejšieho prísunu výkonu, zachovávajúc priamosť a progresívnosť odozvy dvojtaktov na plyn.

Motory

Modelová rada Enduro RR 2T 2015 podstúpila zmeny zamerané hlavne na ešte lepšiu kontrolu motora, bez toho aby stratil výkon, ktorý je tak typický práve pre dvojtakty.

RR 250 2T:

Systém riadenia výfukovej prívery bol pozmenený, pričom sa zvýšil počet z jednej na dve nastavovacie pružiny, tak ako je to u modelu s objemom 300cm3. Tieto zmeny výrazne poznačili  výkon motora, optimalizáciou otvárania klapky v každej polohe škrtiacej klapky.

Výfuk

Nová výfuková koncovka , špeciálne pre tento model, má menší priemer rezonančnej rúry , ako je to u modelu s objemom 300cm3. Zlepšenie prišlo pri odozve na plyn a výkone v špičke.

RR 300 2T:

Motor prešiel kompletným balíkom, ktorý zahŕňa valec, hlavu a zapaľovanie, prebraté z modelu Racing 2014. Špecificky povedané: redukcia šírky výfukového kanálu a „dopárovanie“ chodu výfukovej prívery k tomuto kanálu, priviedli túto pohonnú jednotku k excelentnej linearite jej výkonovej krivky.  Tvar spaľovacej komory, spolu s digitálnou riadiacou jednotkou, urobili možným optimalizovať výkon motora v každom momente , prihliadajúc na cieľ zvýšiť výkon, aj napriek výfukovej prívere, ktorá sa tak otvára prudko, aj jemne presne podľa potreby.

Výfuk

Nová výfuková koncovka , špeciálne pre tento model, má menší priemer rezonančnej rúry , ako je to u modelu s objemom 300cm3. Zlepšenie prišlo pri odozve na plyn a výkone v špičke.

Vidlica

Predná vidlica Sachs s priemerom 48mm bola vyvinutá vo veľmi blízkej spolupráci Sachsu a Bety. Nový dizajn piestu s troj-komorovou geometriou zlepšil tok oleja a tak táto vidlica obsorbuje rýchle nárazy progresívnejšie a precíznejšie. Pre celkové zlepšenie chodu vidlice bol kompletne zmenený vnútorný systém a rovnako aj pružina má nový profil. U každého dielu bolo znížené trenie na minumum.

Centrálny tlmič

Nový interný piest s olejovými kanálmi, ktorý bol prepracovaný, aby zlepšil tok a prehrievanie počas práce. To znamená, že tlmič ponúka vyrovnaný výkon, precíznosť a spoľahlivosť za každých podmienok.

Sedadlo

Výplň sedadla bola zmenená za mäkšiu.

Grafika

Renovovaný dizajn pridáva a udržuje charakter v tradičných farbách značky beta.  

Lifestyle Servis Tuning Financovanie