11jan, 2018
0
Nový model Tiger 1200 spravil významné pokroky z hľadiska inžinieringu a technologických vylepšení – výsledkom je motocykel s lepšou odozvou,  ktorý dokáže skombinovať maximálny zážitok z jazdy na  ceste a úplnú…

Tiger 1200 novej rady

Nový model Tiger 1200 spravil významné pokroky z hľadiska inžinieringu a technologických vylepšení – výsledkom je motocykel s lepšou odozvou,  ktorý dokáže skombinovať maximálny zážitok z jazdy na  ceste a úplnú sebadôveru pri jazde v teréne.

Charakteristický a legendárny 80-ročný rodokmeň Triumph Tiger je nezameniteľný. Silueta 1200 nesie ešte viac štýlu s prvotriednymi detailmi karosérie a povrchovými úpravami. Tiger je k dispozícii pre každý druh cesty, každého jazdca a každý druh dobrodružstva.

Vylepšenia nového modelu Tiger 1200

Výrazne ľahší až o 10 kg

Nová rada Tiger 1200 má v porovnaní s predchádzajúcou generáciou výrazne zníženú hmotnosť až o neuveriteľných 10 kg vďaka mnohým zmenám v konštrukcii motora, podvozku a výfukoveho systému. Týmto sa ešte viac zlepšila odozva a dynamika každého modelu, a zároveň sa výrazne zlepšila jeho schopnosť ovládania a manévrovateľnosti na ceste a aj mimo cesty. Výsledkom je motor, ktorý dodáva potrebnú energiu na úplnú slobodu jazdy vždy a všade, s dlhým servisným intervalom 16 000 km.

Technologické pokroky

Žiadna iná rada Tiger sa nikdy nemohla pochváliť takouto úrovňou najmodernejšej technológie. Oba modely XR & XC majú úplne nové inovatívne osvetlenie Triumph Adaptive Cornering Lighting pre aktívnu vylepšenú viditeľnosť pri jazde v zákrutách, vylepšený tempomat, nový nastaviteľný plnofarebný TFT displej, nové LED svietenie, nové ergonomicky tvarované spínače, funkciu vyhrievania gripov, nový systém Triumph Shift Assist pre bezspojkovú zmenu prevodového stupňa hore a dole, štartovanie bez kľúča na vyšších modeloch a úplne nový jazdný režim „Off-Road Pro“ na modeloch XC.

Motor novej generácie

Udržiava si svoju pozíciu najvýkonnejšieho hriadeľového motora vo svojej triede s impozantným výkonom 141 ps, významné vylepšenie motora poskytuje okamžitú dodávku výkonu v nižších otáčkach a dokonca ešte lepší zvukový sprievod. Nový motor 1200 cm3 umožňuje úžasne plynulý a spoľahlivý prenos výkonu pomocou spojky s funkciou „torque assist“, čo pomáha jazdcovi v ovládaní motocykla na všetkých povrchoch. Doplnením týchto vylepšení je ľahší tlmič výfuku, ktorý ponúka rovnaký vzrušujúci zvuk ako Tiger Triple. Táto nová generácia Tigera je jednoznačne navrhnutá tak, aby posunula každé dobrodružstvo na vyššiu úroveň v prvotriednom pohodlí.

Skvelý zážitok z jazdy

Nová kompozícia sedadla, upravené polohovanie riadidiel a vylepšená geometria rámu zvyšujú ergonómiu jazdca pre lepšiu jazdnú polohu a komfort na dlhé vzdialenosti. Všetky vylepšenia vrátane nových špecifikácií off-road pneumatík boli starostlivo zvolené, aby sa zvýšila radosť z jazdy.

Prémiový štýl

Nové elegantné tvary a špecifikácie kolies zvyšujú štýl nového modelu, zatiaľ čo nové kovové znaky, LED osvetlenie a povrchová úprava upútavajú pozornosť. Vyššia kvalita povrchových úprav Tigeru 1200 zahŕňa lakované kryty motora, ktoré sú v kontraste s čiernou kľukovou skriňou a rámom v titánovom prevedení.

Hlavné technológie

Najmodernejšie technológie novej generácie Tiger 1200 ponúkajú obrovský výber funkcií, inovácií a výhod, ktoré prinášajú vynikajúci pôžitok z jazdy;  plne integrované riadiace systémy riadené inerciálnou meracou jednotkou (IMU), integrovaný brzdový systém (vyvinutý v spolupráci s Continental), optimalizované riadenie ABS v zákrutách a riadenie trakčnej kontroly, hill hold funkcia, ride-by-wire škrtiaca klapka a až šesť jazdných režimov pre konfiguráciu motocykla na prispôsobenie sa terénu iba stlačením tlačidla. Elektricky nastaviteľné čelný štít, vyhrievaná výstroj a elektrické zásuvky robia každú cestu pohodlnejšou.

Vysoká špecifikácia

Nový Tiger si tiež udržiava svoju prvotriednu úroveň dokonalosti s brzdami Brembo vysokej špecifikácie, nastaviteľným WP odpružením ovládaným technológiou Triumph Semi-Active Suspension, dvoma nastaviteľnými výškami sedadla o 20 mm (835-855 mm), aby vyhovovali štýlu jazdy a terénu a variantu Low Ride XRx s výškou 815-835 mm, ktorá je o 20 mm nižšia ako pôvodné sedadlo.

Pripravenosť na jazdu

Celá zostava Tiger 1200 môže byť navyše vybavená širokou škálou špeciálnych doplnkov, vrátane univerzálnych hliníkových kufrov, ktorá vám poskytuje úložný priestor pre každú cestu.

Nové vlastnosti:

  • Triumph asistent radenia rýchlostí – Poskytuje bezproblémové radenie rýchlostí nahor a nadol, čím výrazne znižuje únavu jazdca
  • Adaptívne svietenie v zákrutách – Pokročilý dynamický systém poskytujúci zlepšenú viditeľnosť v noci, s rastúcou intenzitou svetla v závislosti od uhla naklonenia
  • Tlmič výfuku z titánu a uhlíkových vlákien – Ľahký a štýlový tlmič vysokej špecifikácie, s povrchom z titánu a koncovkou z uhlíkových vlákien
  • LED svietenie – poskytujúce lepšiu viditeľnosť a štýl,
  • 5-palcová nastaviteľná TFT prístrojovka – Plne farebná a poskytujúca presné informácie jazdcovi s intuitívnym ovládaním
  • Podsvietenie spínačov riadidiel a joystick s 5 smermi ovládania – Nové ergonomicky navrhnuté plne podsvietené tlačidlá a joystick, ktoré ešte viac uľahčujú nočné používanie
  • Režim Off-Road Pro – Poskytuje najviac zamerané nastavenie na off-road aké kedy bolo. Pokročilí jazdci si môžu vypnúť pomocné systémy a mať úplnú kontrolu nad motocyklom bez kontroly trakcie alebo zásahu ABS
  • Bezkľúčové štartovanie – Každodenný život je jednoduchší, keď je motocykel vybavený špičkovým zapaľovaním bez kľúča
  • Vylepšený tempomat – nový tempomat v jednom tlačidle, ľahko prístupný na ľavom riadidle, pomáha znižovať únavu jazdca.

Základné vlastnosti:

  • Unikátny trojvalcový motor s objemom 1215 cm3 a hriadeľovým pohonom (najsilnejší hriadeľom poháňaný motocykel v segmente, s výkonom 141 koní)
  • Triumph semi-aktívne odpruženie s integrovaným WP nastaviteľným predným a zadným odpružením
  • Brembo Monobloc 4-piestikové radiálne strmene a integrovaný brzdový systém
  • Až šesť jazdných režimov
  • Funkcia Hill hold
  • Elektricky nastaviteľný plexi štít
  • Inerciálna meracia jednotka (šesť osí)
  • Optimalizované ABS v zákrutách
  • Optimalizovaná kontrola trakcie v zákrutách
  • Ovládanie  škrtiacej klapky ride-by-wire
Komentáre sú vypnuté.

Copyright © 2017 | Design by EXWEB