Beta XTRAINER 2T 300cc

Beta XTRAINER 2T 300cc

Pôvodná cena: 7090,-EUR

6 660 € s DPH

Nový motocykel, Odpočet DPH

rok výroby: 2022

  • Typ motora: Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený
  • Výška sedadla 910mm
  • Svetlá výška 320mm
  • Výška stúpačky 390mm
  • Suchá hmotnosť 99kg
  • Objem palivovej nádrže 8.5l

Nový XTrainer dokáže privítať mladých nadšencov vo svete endura, ale aj tým najskúsenejším jazdcom poskytnúť veľkú spokojnosť svojou prívetivosťou a vynikajúcou obratnosťou aj v ťažkom teréne.

Všetky tieto vlastnosti, ktoré robia XTrainer produktom určeným pre veľmi transverzálne ciele, pre obe pohlavia a všetky vekové kategórie, sú potvrdené, konkrétne:

Výška sedla znížená na 910 mm

Hmotnosť 98 kg

Veľmi hladký a vynikajúco ovládateľný motor

Automatický mixér oleja a paliva

Mäkké pneumatiky

XTrainer je bezpochyby perfektný motocykel ktorý sa približuje radu RR enduro, ale predovšetkým je k dispozícii ako motocykel pre všetkých nadšencov, viac či menej skúsených, ktorý zvyšuje pôžitok z jazdy bez preťažovania ich fyzických a technických schopností. Vďaka týmto vlastnostiam je XTrainer veľmi všestranný motocykel, vhodný na to, aby z každého jazdca dostal to najlepšie.

Tí, ktorí vstupujú do endura prvýkrát, nájdu v tomto motocykli intuitívny a veľmi dobre ovládateľný motocykel, zatiaľ čo tí, ktorí majú viac skúseností, ocenia vyváženosť a ľahkosť, s akou XTrainer poskytuje vynikajúci výkon.

Dôležité inovácie pre model XTRAINER modelový rok 2022:

Motor: kompletne vynovený, má novo navrhnutý valec s väčším vŕtaním, kombinovaný s novým piestom a novým výfukovým ventilom;

Kľukový hriadeľ: vyznačuje sa zníženým zdvihom v porovnaní s predchádzajúcim modelom;

Hlava valca: tiež úplne nová, navrhnutá tak, aby dokonale ladila s ostatnými komponentmi.

Tento nový motor v kombinácii s riadiacou jednotkou s novou dedikovanou mapou sa vyznačuje mäkšou odozvou na povely jazdca a lepšou lineárnosťou dávkovania. Motocykel je tiež celkovo ovládateľnejší a jemnejší pri používaní. Modely Xtrainer 250 a 300 tiež dostávajú:

Spojka s tanierovými pružinami: vďaka tomuto komponentu je ovládanie mäkšie, progresívnejšie, čo výrazne menej unavuje jazdca. Zlepšilo sa zapojenie a odpojenie, čím sa generuje väčší prenosný krútiaci moment. Na dosiahnutie maximálneho prispôsobenia je teraz možné predpätie pružiny jednoduchým mechanickým zásahom nastaviť do 3 rôznych polôh;

Nový štartér: veľmi spoľahlivý, umožňuje opätovné naštartovanie motocykla aj v tých najnepríjemnejších situáciách;

Aktualizácia elektrického systému: lepšie usporiadanie na motocykli umožňuje väčšiu spoľahlivosť a rýchlejšiu demontáž a opätovnú montáž;

Nová grafika a farby.

RámMolybdénová oceľ s dvojitou kolískou
Rázvor1467 mm
Dĺžka2157 mm
Šírka802 mm
Výška1245 mm
Výška sedadla910 mm
Svetlá výška320 mm
Výška stúpačky390 mm
Suchá hmotnosť99kg
Objem palivovej nádrže8,5 l.
Rezerva1,5 l.
Objem chladiacej sústavy1,3 l.
Objem nádržky oleja0.650l.
Predné odpruženieHydraulická USD vidlica s priemerom ø 43 mm
Zadné odpruženieJedna pružiaca jednotka
Zdvih tlmiča110 mm
Zdvih predné koleso270 mm
Zdvih zadné koleso270 mm
Predná brzdaWave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň
Zadná brzdaWave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň
Predné koleso ráfik21 x 1,6 – 36 špicové
Zadné koleso ráfik18 x 1,85 – 36 špicové
Predná pneumatika80/100 -21
Zadná pneumatika140/80 -18
Motor
Typ motoraJednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený
Vŕtanie73 mm
Zdvih69,9 mm
Objem motora292,3 cc
Kompresný pomer11,45:1
Štartovanieelektrický štartér
ZapaľovanieAC KOKUSAN – digitálne CDI s ovládačom olejového čerpadla
SviečkaNGK GR7CI8
Mazaniezmiešavanie s elektrickým čerpadlom
Palivový systémKeihin PWK 36
Spojkaviaclamelová v kúpeli
Primárny pohonZ.27/72
Prevodovka6 rýchlostná
Zadný pohonreťaz
Motorový olejSAE 10W/40
Spotreba2.8