Beta RR 2T 50 Racing

Beta RR 2T 50 Racing

pôvodná cena: 4490,-EUR

4 290 € s DPH

Nový motocykel, Odpočet DPH

rok výroby: 2022

farba: biela

  • Typ motora: Jednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený
  • Výška sedadla 928mm
  • Svetlá výška 330mm
  • Výška stúpačky 390mm
  • Suchá hmotnosť 85kg
  • Objem palivovej nádrže 6.5l

Jeden z európskych bestsellerov vo svojej kategórii s najširšou ponukou verzií a farieb, s ktorým vyrástli celé generácie jazdcov, je späť s novým modelom s kompletne vynoveným podvozkom, motorom a dizajnom.

Nové RR 2T 50 vo verziách Enduro a Motard majú teraz nový podvozok, zábavný motor Euro 5 a dizajn inšpirovaný  svetom väčších preslávených enduro modelov rady  RR (7-krát majster sveta s Holcombe a 5-krát s Freemanom).

Zmes pretekárskeho štýlu a čistej zábavy, pripravená prinútiť dospievajúcich jazdcov snívať.

Sektor motocyklov s objemom 50 ccm rastie v celej Európe a teraz sa vracia na vlnu vďaka novým trendom a tiež novým návykom pri dochádzaní za prácou spôsobených pandémiou, kde aj tínedžeri uprednostňujú sólo jazdu pred inými druhmi zdieľanej dopravy.

Trh s objemom 50 cm3, ktorý sa často nespravodlivo ignoruje, je vzácnym východiskovým bodom pre jazdcov futures, ako aj dobrým tréningom pre uvedomelejších vodičov áut.

Je samozrejmosťou, že jazdci majú uvedomelejší prístup k riadeniu áut, majú rýchlejší reakčný čas spolu s lepšou schopnosťou správania sa v premávke. Je to preto, že už od útleho veku sú zvyknutí jazdiť na vozidle pomocou rovnováhy. To je dôvod, prečo je ponuka s motocyklov s objemom 50 ccm dôležitá a zameraná na cestné inteligentné publikum: tínedžerov, ktorí teraz začínajú selektovať svoj vkus na vlastnosti a výkony motocyklov.

Staršia generácia motocyklov, ktoré by používali deti, bola nahradená aktuálnymi motocyklami, ktoré  majú všetky moderné funkcie a bezpečnosť.

Pre Betamotor bol vždy tento segment dôležitý a Beta investovala do neho. Rad Enduro a Motard s objemom 50 cm3 bol kompletne obnovený a vyvinutý  v súlade s charakteristikou zvyšného radu Beta, s cieľom poskytnúť istotu, zábavu a s cieľom zlepšiť svoje jazdecké schopnosti na maximum.

RR 50 ENDURO

Inšpirovaný jeho väčšími sestrami súťažiacimi v Majstrovstvá sveta WEC.

RR 50 Enduro je pripravený čeliť všetkým druhom terénu.

Verzie:

– RR Enduro Farby: červená / biela

– RR Enduro Sport Farby: červená / biela

– RR Enduro Racing Farba: červená

MOTOR

2-taktný jednovalcový kvapalinou chladený motor, 6 stupňová prevodovka,

Motor je vybavený zmiešavačom oleja (okrem RR 50 Racing).

Nové radenie a ešte viac reaktívny a uspokojivý štýl jazdy.

Nový systém rekuperácie plynových pár podľa predpisov Euro 5.

Nový airbox. Neoddeliteľnou súčasťou dizajnu vozidla, bol vyvinutý s cieľom znížiť hluk podľa platných predpisov. Ešte praktickejší s rýchloupínacím systémom pre jednoduchšiu údržbu  ̶ rovnako ako pretekárske motocykle.

PODVOZOK

Nový podvozok s prepracovanou geometriou pre lepšiu ovládateľnosť a lepšiu agilitu.

Nový dizajn: čistý pretekársky štýl inšpirovaný väčším RR 2T/4T.

Kompletne boli taktiež inovované:

Nové prevedenie nádrže, plasty (maska, bočné plasty) a sedlo.

Zadný pomocný rám z technického polyméru, ktorý dokonale integruje elektrické komponenty a airbox.

Dlhšia kyvná vidlica pre zvýšenú jazdnú stabilitu a lepšiu trakciu.

Tlmiče z vyššími zdvihmi pre verzie Enduro

Nový výfuk: kompaktný, pretekársky, hodný skutočnej motorky.

Nový systém s jedným zámkom. Len jeden kľúč na zámok/zapaľovanie riadenia, nádrž a sedlo. Viac pohodlia a vyššia bezpečnosť.

Nové zadné LED zadné svetlo pre lepšiu identifikáciu vozidla.

Brzdy: predné Ø 260 mm, zadné Ø 220 mm

Nová 6,5l nádrž.

Rám
Rámoceľový s dvojitou kolískou
Rázvor1428 mm
Dĺžka2090 mm
Šírka798 mm
Výška1195 mm
Výška sedadla928 mm
Svetlá výška330 mm
Výška stúpačky390 mm
Objem palivovej nádrže6,5l.
Rezerva1,5 l.
váha85 kg
Objem nádržky oleja0,6 l.
Predné odpruženieHydraulická USD vidlica s priemerom ø 41 mm
Zadné odpruženiepružiaca jednotka s progresívnym pákovým efektom
Zdvih tlmiča121 mm
Zdvih predné koleso245 mm
Zdvih zadné koleso245 mm
Predná brzdaWawe kotúč ø260 mm
Zadná brzdaWave kotúč ø220 mm
Predné koleso ráfik21 x 1,6 – 36 špicové
Zadné koleso ráfik18 x 1,85 – 36 špicové
Predná pneumatika80/90 – 21
Zadná pneumatika110/80 – 18
Motor
Typ motoraJednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený
Vŕtanie40,3 mm
Zdvih39 mm
Objem motora49,7cc
Kompresný pomer12:1
ZapaľovanieELECTRONIC AET 12V – 85W
SviečkaNGK BR9ES
Mazaniezmiešavanie s mechanickým čerpadlom
Karburátornožné štartovanie
Spojkaviaclamelová v kúpeli
Primárny pohonZ.20/71
Prevodovka6 rýchlostná
Zadný pohonreťaz
Motorový olejSAE 20W/30
Spotreba2,4l