Beta RR 300 2T MY 2023

Beta RR 300 2T MY 2023

8 990 € s DPH

Nový motocykel, Odpočet DPH

 

Beta úzko spolupracovala s enduro šampiónmi Bradom Freemanom a Stevem Holcombeom na vývoji nových riešení týkajúcich sa hnacieho ústrojenstva a rámu/odpruženia pre modely dvojtaktné a štvortaktné modely MY 2023 RR, aby sa zdokonalili už tak oceňované vynikajúce jazdné vlastnosti predchádzajúcej generácie. Ako vždy, hlavnou filozofiou inžinierov v Rignano sull’Arno bolo nielen zvýšiť výkon motocyklov značky, ale zabezpečiť aby bol tento výkon ešte viac využiteľný. Namiesto veľkých zmien teda tento modelový rok získal sériu vylepšení, ktorých cieľom je konsolidovať všetky vynikajúce vlastnosti každého jednotlivého modelu. Nové plasty sa vyznačujú lineárnejším a uhladenejším dizajnom, čo dodáva RR ešte minimalistickejší vzhľad. Niektorí hovoria, že „menej je viac“. Beta verí, že len tí najlepší to dokážu, a vytvára motocykle maximálne účelné len s tým čo skutočne pre svoju jazdu potrebujete či už na pretekoch alebo na nedeľnej jazde so svojimi kamarátmi. Ako vždy modelový rad pozostáva z 8 rôznych modelov, z ktorých každý má svoju vlastnú osobnosť, aby uspokojil potreby veľmi rôznorodého spektra jazdcov.

Pre každého jazdca existuje ideálny model RR, kde každý si môže vybrať podľa svojich potrieb a preferencií. To čo má každý model spoločné, je schopnosť vzbudiť dôveru u užívateľa a ponúknuť skutočne obohacujúci zážitok z jazdy.
Odpruženie: Beta nikdy neprestane zdokonaľovať rám a odpruženie svojich motocyklov. V snahe o ešte ostrejšiu a čistejšiu spätnú väzbu prepracovali inžinieri Betamotor vnútorné časti prednej vidlice – značky ZF modelového roku 2023. V prvom rade bola upravená geometria olejových kanálov okolo piestu vidlice, aby sa úplne eliminoval akýkoľvek trecí efekt a zabezpečil sa bezchybne hladký chod tlmičov počas celej dráhy. Vytvorením voľnejšie tečúcich spätných kanálov oleja toto zlepšenie otvára ešte väčšie možnosti nastavenia vidlice, pretože eliminácia všetkých štrukturálnych prekážok prietoku oleja znamená, že aj najmenšia zmena nastavenia prináša citeľný výsledok. Výsledkom je lepší komfort jazdca a efektívnejšia podpora vidlice počas počiatočného vychýlenia tlmiča. Výsledkom je že motocykel zostáva vynikajúco ovládateľný aj v náročných terénnych podmienkach.

Kryty chladiča na nádrži: jednou zo zmien oproti predchádzajúcej generácii s dopadom na štýl aj funkciu je upravený tvar nových krytov chladiča radu RR. Nové kryty sú užšie ako predtým, aby poskytli jazdcovi väčšiu voľnosť pohybu, najmä v zákrutách v motokrosovom štýle s motocyklom ostro nakloneným do zákruty a s vnútornou nohou natiahnutou dopredu. Ergonomickejšie tvarované kryty ako predtým umožňujú jazdcovi zaujať pohodlnejšiu polohu na sedle s motocyklom pevne zovretým medzi nohami pre ešte lepšiu spätnú väzbu jazdca. Elegantnejšie nové kryty tiež prispievajú k prepracovanému, jednoduchému a zásadne novému vzhľadu motocykla. Grafika: všetky modely majú teraz novú úplne červenú farebnú schému. Štýl grafiky je minimalistickejší ako predtým, s odvážnymi, jasne definovanými formami a čistejšími, modernejšími líniami, ktoré zdôrazňujú svalnatý tvar motocykla a plynule spájajú nové kryty s ostatnými komponentmi.

RR 2T 300

Rám
RámMolybdénová oceľ s dvojitou kolískou
Rázvor1482 mm
Dĺžka2172 mm
Šírka815 mm
Výška1270 mm
Výška sedadla930 mm
Svetlá výška320 mm
Výška stúpačky407 mm
Suchá hmotnosť103,5kg
Objem palivovej nádrže9,5 l.
Rezerva2,3 l.
Objem chladiacej sústavy1,3 l.
Predné odpruženieHydraulická USD vidlica s priemerom ø 48 mm
Zadné odpruženieJedna pružiaca jednotka
Zdvih tlmiča135 mm
Zdvih predné koleso295 mm
Zdvih zadné koleso290 mm
Predná brzdaWave kotúč ø260 mm a dvojpiestový plávajúci strmeň
Zadná brzdaWave kotúč ø240 mm a jednopiestikový plávajúci strmeň
Predné koleso ráfik21 x 1,6 – 36 špicové
Zadné koleso ráfik18 x 1,85 – 36 špicové
Predná pneumatika90/90 – 21
Zadná pneumatika140/80 -18
Motor
Typ motoraJednovalec, 2-takt, kvapalinou chladený
Vŕtanie73 mm
Zdvih69,9 mm
Objem motora292,6 cc
Kompresný pomer11,63:1
Výfukový ventilBPV system
Štartovanieelektrický štartér
ZapaľovanieAC KOKUSAN – digitálne CDI s ovládačom olejového čerpadla
SviečkaNGK BR7ES
Mazaniezmiešavanie s elektrickým čerpadlom
KarburátorKeihin PWK 36
Spojkaviaclamelová v kúpeli
Primárny pohonZ.27/72
Prevodovka6 rýchlostná
Zadný pohonreťaz
Motorový olejSAE 10W/40
Spotreba2.7

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.